REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Xgiełda
§1
Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy SKLEP Xgiełda, dostępny pod adresem internetowym www.xgielda.pl, prowadzony jest przez XGIEŁDA spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni, ul. Chwaszczyńska 200/200A, 81-571 Gdynia, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku., VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000334937, NIP 5842683019, REGON 220868567,o kapitale zakładowym 50.000,00 zł.
2. Regulamin określa zasady świadczenia przez Sprzedawcę usług na rzecz użytkowników Internetu, w tym Konsumentów i Przedsiębiorców, polegających na umożliwieniu im zakupu oferowanych przez Sprzedawcę Produktów w Sklepie, zasady dostępu i korzystania z zasobów Sklepu oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§2
Definicje
1. Sprzedawca – XGIEŁDA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni, ul. Chwaszczyńska 200/200A, 81-571 Gdynia, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku., VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000334937, NIP 5842683019, REGON 220868567,o kapitale zakładowym 50.000,00 zł.
2. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
4. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która wypełniając Formularz rejestracji zakłada Konto oraz uzyskuje dostęp do funkcjonalności Sklepu.
5. Klient – Użytkownik dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
6. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.xgielda.pl .
7. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
8. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
10. Konto – konto Użytkownika w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Użytkownika oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
11. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
12. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
14. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
15. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
§3
Kontakt ze Sklepem
1. Dane Sprzedawcy:
a) Adres Sprzedawcy ul. Chwaszczyńska 200/200A, 81-571 Gdynia
b) Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@xgielda.pl
c) Numer telefonu Sprzedawcy: 730320118
d) Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 98 1140 1153 0000 4233 9900 1001
e) Dane do przelewu: XGIEŁDA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chwaszczyńska 200/200A, 81-571 Gdynia, NIP: 5842683019.
2. Płatność przelewem przez Klienta możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu tej formy ze Sprzedawcą oraz wiązać musi się z przesłaniem bankowego potwierdzenia przelewu na adres e-mail Sprzedawcy podany w ust. 1 lit b) powyżej.
3. Użytkownik może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
4. Użytkownik może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:30 – 16:30 w dni robocze w wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§4
Wymagania techniczne Sklepu
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu niezbędne jest skorzystanie z urządzenia komunikującego się z Internetem i wyposażonego w standardową przeglądarkę stron internetowych oraz włączona obsługa plików „cookies”.
2. Warunkiem uzyskania dostępu do wszystkich funkcjonalności Sklepu (możliwości uzyskania przez Użytkownika informacji o cenie Produktu) niezbędne jest zarejestrowanie Konta w Sklepie.
§5
Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie Zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu (zarejestrowaniu) Konta zgodnie z postanowieniami §6 Regulaminu albo przez podanie Sprzedawcy niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Chcąc zakupić Produkt płacąc cenę przelewem w innej walucie, należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@xgielda.pl .
5. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§6
Zakładanie Konta w Sklepie (rejestracja)
1. Aby założyć (zarejestrować) Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
a) imię,
b) nazwisko,
c) nazwa firmy,
d) miejscowość,
e) numer telefonu,
f) adres e-mail,
g) hasło.
2. Do założenia Konta niezbędna jest również akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie przez Klienta odpowiedniego znacznika wyboru.
3. Użytkownik może opcjonalnie wyrazić zgodę (poprzez zaznaczenie odpowiedniego znacznika wyboru) na otrzymywanie od Sprzedawcy na swój adres e-mail materiałów reklamowo-marketingowych.
4. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
5. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu (nazwy użytkownika lub adresu e-mail) i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
6. Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny cofnąć zgodę na otrzymywanie na swój adres e-mail materiałów reklamowo-marketingowych od Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w §3 Regulaminu.
7. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w §3 Regulaminu.
§7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
1) zalogować się do Sklepu.
2) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć “dodaj do koszyka”.
5) wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić Zamówienie.
§8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
b) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Chwaszczyńska 200/200A, 81-571 Gdynia.
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
b) płatności elektroniczne PAYU.
c) płatność kartą płatniczą.
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
§9
Zawarcie i wykonanie Umowy Sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta:
a) płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności natychmiast, tj., w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie Zamówienie zostanie przez Sprzedawcę anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta,
b) jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia,
c) w przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami płacąc każdorazowo za przesyłkę. (każda osobno wysłana część traktowana jest wówczas, jak oddzielna Umowa Sprzedaży). lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego Zamówienia.
4. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
b) w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
5. Dostawa Produktu odbywa się na terenie: Unii Europejskiej w strefie Schengen.
6. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
7. Jeśli informacja o kosztach dostawy nie znajduje się w opisie Produktu, należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@xgielda.pl.
8. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny, po wcześniejszym zatwierdzeniu płatności za Produkt.
§10
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży
1. Klient będący Konsumentem lub osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą zawierającą Umowę Sprzedaży (Umowę zawartą na odległość) bezpośrednio związaną z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, gdy zawarta Umowa Sprzedaży nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, może zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia Umowy Sprzedaży odstąpić bez podania przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu lub wskazanej przez Klienta określonego w ust. 1 osobie innej niż przewoźnik.
3. Klient, o którym mowa w ust. 1 może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1.
4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, kurierem, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy (dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w §3 Regulaminu). Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Klienta, o którym mowa w ust. 1 drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle jemu na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
6. Skutki odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta, o którym mowa w ust. 1:
a) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c) Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e) Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f) Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g) Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
7. W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
8. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi, o którym mowa w ust. 1 w odniesieniu do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c) w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
f) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
§11
Reklamacje i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe i używane. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu.
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad, chyba, że są one wyszczególnione w opisie Produktu.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Produktu. Powyższe wyłącznie nie dotyczy jednak Przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, gdy zawarta Umowa Sprzedaży nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy.
4. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
§12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php .
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Użytkowników zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu założenia i utrzymania Konta lub realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Użytkownik wyrazi na to zgodę – także w celach reklamowo-marketingowych.
3. Odbiorcami danych osobowych Użytkowników Sklepu internetowego mogą być:
a) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§14
Postanowienia końcowe
1. Umowy Sprzedaży zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Użytkownika z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej. O wszelkich zmianach Sprzedawca będzie informował w sposób widoczny i zrozumiały.
3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.